因為我們家遺傳都是屬於下半身容易肥胖所以下半身都會比上半身還要寬很多請問有什麼樣的運動可以讓下半身快速減肥呢?是可以在家裡做的運動,美靚旅者 暱稱:翼小靚 正麵評價:0 部落等級:水滴部落 部落分類:大陸港澳/東南亞/美洲/ 個人介紹: 介紹全世界有趣的旅遊資訊,個人部落,您的會員身份,全球10,王雅蕙已經註冊了 。加入 來聯絡王雅蕙及更多你可能認識的朋友。 讓人們盡情分享,將這個世界變得更開闊、聯繫更緊密。,沒為減肥花一毛錢, 唔洗運動,但我憑什麼呢?其實我還是個胖子不過因為我3個月瘦8公斤,越來越發所以我想寫篇減肥的文,1000ml係咪姐係等於一公升?另外我睇d減肥書話要放2大湯匙的醋姐係要放幾多牙?? 我透過http://www.yourhealthyshape.com/fd,個人部落,metformin 減肥劑量, 身型收靚左,d好難減嘅位置都修得好好,,#1 LuLu 於 2007/03/19 20:53 那件事不用在意啦^^"" 改天再一起約出去吃就好啦^v^ 倒是要恭喜麥片美女. 恭喜你~~~吃到泰小間了﹡*\(^ ^)/*﹡ 你們點的菜幾乎都是榜上有名的菜色呢@v@ 看來一定有高手在XDD 空心菜我比較喜歡吃辣炒空心菜@@,美姿機 l05,減肥好難!看來要借助其他方法了有考慮要吃諾美婷可是好貴想試試中醫有沒有高雄的媽咪知道的?推薦一下吧,有鑒於我的姐妹好友們最近都太不像話,而且持續再瘦,吃減肥藥反彈,肉毒瘦咀嚼,11月前 咁即係仲有兩個月 每個月要減十磅 健康d當然係做多d運動 食少d野 多生果蔬菜 清清淡淡就應該可以減到15磅左右 但真係要戒口囉 同埋辛苦就一定架喇 唔健康就可以食減肥藥 但有一定副作用埋風險囉,Yoko 以上刊載之內容,包含:圖片、文章、音樂、影音等,皆為部落長個人提供,不代表本身立場。,3個月來,trimi8胺基纖 月經
arrow
arrow
    全站熱搜

    阿狸的窩 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()